~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Monday, September 27, 2010

~Life's been pretty busy lately~

OMGucci!!!


Hi to anyone who reads this....
Life's been pretty busy lately ..n It's been a hectic week+month!!da job is taking a lot out of me n challenging me severely.Da challenge is gud though....Oh My Gucci!!extra $$$$$$$!!!!i loike!!!
1st of all..TQ to everyone who commented on my last blog. I really appreciate it and it means a lot.I promised I'd keep up wif blogging. It's not that I feel forced - I really enjoyed writing da last post.
It's like gym *teringat kat buddy i yg v v tough n committed GYM-MING die, H A N N A (I wonder how many readers will identify?) - You know its good for you and after you do it you feel great but its so easy to pick one of the many excuses not to...for me yg memang pemalas nila..haisyy,bila ili ni nak jdik rajin ke gym?v v tabik kat hanna yg mmg rajin ke gym..*bile i nak jdik rajin mcm u hanna?

act,skgni..I have no idea wut to write in this post. I'll just do random stuff :)


1.F A S T I N G M O N T H
bla..bla..hari2 routines..sahur kul 12am n above..b4 2am,mostly,dapur umah kitoang tu mesti kecoh ngn mulut aku sbb naim sgt kuat mengusik..haii...naseb la bek die sgt kuat mengusik+tlg memasak...ekekeke..
tu yg best!*rase bertuah sbb da makin pndai belajar masak byk mnde since kenal pakcik ni..hahaha...
mak aku pon da bangga..dlu bkn mak aku ajar,tp dri sndri ni yg malas tahap gaban..hahaha..tp tiap2 hari aku tlg mak aku masak dr darjah 3..tp tlg bersembang jela..gossip2..ekekeke..
p/s:mak..kaklong da pndai masak da skg..da boley msak chicken curry..hehehe...

XXXXXXXXno pitcha'z for this postXXXXXXXXX



MAXIS teammate!!!!


2.K E R J A
M A X I S mmg best sbb xbyk bg aku keje..aku ni penat g keje konon2 sbb nyk keje je kan..padahal..xdela byk melambak smpai balik umah then rase mcm stress out or burn out..xpernah..hari2 aku rase aku penat sbb travel kot dr ampang-menara-ampang..
org len duk bz ckp penat keje..aku pon nak gak bz ckp aku bz..ekekekeke..tp keje aku xdela rilexs je..*yg penting xde shift,10-6 saje..bgun boley lambat2..peram2...buddy+frens+boss (genie n syarina yg sporting n very helpful!)mmg best gile!!!my buddy, KAK NASS,LYN,MALA,SYA,HANNA,KAK CT,LYN..yg sgt2 byk support aku..thanks everyone!!!!mmmmuahhhhh!
then...c sya,(p/s:nt aku nk mintak excuse die up pitcha -rambut babydoll die tu ye kwn2..haha..)*gile aku tertipu bile die ckp die nk potong rambut die yg mcm barbie doll..haisy...seriusla,kalo betul die nk ptong hritu,mmg i try ma best to p a k s a jugak smpai die xjadi potong..alih2,aku kne tpu aje,S Y A S Y A..haisy...
c dak I J A plak..hahaha..xtau nak ckp canne..tp mmg die sgt mcm honest dlm sume bnde..smpai aku msti tergelak papeje yg kuar dr mulut die..hahaha,ija2..
hari2 mulai skg aku da duk dekat ngn kak nass..haisy..mmg best..xde da S T R E S S mcm b4 ni..lalala...but da worse part is...da xdpt chatting ngan H I N T U*my health management advisor,hehehe...then,my best mate time bile byk bnde like still blur2 ( G O R D O N),sbb die yg pling dekat ngn aku,then kalo cust request tuk deal ngn Chinese consultant da xdpt mntk tulun gordon sbb jauh..bile cust request nak terminate ecp pon aku da kne mtk tlg kak nass sbb thesi pon da jauh..sume da jauh n we juz contact n chatting via email jela...tp xpela...we r still in da same boat!hehehe..
thanks mimo,yaya, gordon,syarina,hanna for helping me to nego n fight for me!!OMGucci la..!maxis center agents is da superb la *ko ingat ko b a g u s sgt kah..tau pon takut bile gordon soal ko mcm2 kan..puas hati aku bile tgok ko terkebil2 carik mane2 paper yg state sal ape yg ko ckp..hahaha,pastu ko saje sebokkan dri ko ngn cust len yg tye sal iPhone 4..sienzzzz!sa pa eng la lu bro!!!tq gordon coz u da buat die gile *tergigit lidah mcm kucing...hahaha.. ..hahaha,bile ingat balik mcm klaka pon ade..but at least,dpt info bru n budak laki tu dpt improve la da way die nak explain kat cust pasni sal android or any other t&c..plz la clarify n jgn tgkap muat..kan susah bile ko da silap org nak *ambik mudah...???

da pindah duk kat cubicle bru..best dkt tmpat bru sbb hari2 bau perfume L Y N!hahaha....thanks L Y N coz buat 1opis kite bau wangi!!!thanks lyn!!


*ieja

*lynn+hanna

*syasya



3.f a m i l y+R A Y E !!!
D U I T R A Y E lebey+belanja lebey+makan lebey+keje lebey+penat lebey+H A P P Y lebey+S E N Y U M lebey!
hahaha..K A S I H S A Y A N G L E B E Y*NI YG PALING PENTING...lalalala..
gile best...!!!

4.afta raye!
yeayyy..
da lame sgt sume ni duk lam drafts..akaka...then,by today..SUN,OCT 17 i try to finish sumenye!!!hehehe....been away from blogging makes me feel empty (cross finger) ;p Actually, I did save a few drafts for my blog but I could not find my card reader! mcmn la mo upload gmbr ni??!! hhmmpppp!!

hhhmmmm…. mo taip ni pun malassssssss betul!!!! since last two months i’ve been soooooo malas to sit in front of my notebook. i feel sick everytime i did my work on my laptop... rasa mcm mo muntah pun ada jg. pembawaan budak barang kali aaa (*ini sekadar nak cantikkan ayat ye kawan2)…then..i even neglecting my blog, fuh...da berape bulan kot xupdate status!my fb pon..unless if face booking via ma baby BB..but neva eva MY HUBBY la kan....akaka..

*_____________*




No comments:

Post a Comment