~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Wednesday, February 9, 2011

keboringan menyebabkan caye berasa kerinduan






Act now,am at ma workstation..kak nass n ieja mc,then tggal I ngn hanna aje row ni,c shasha n lyn opposite row..xdpt la nk bergossip..urmm..malam ni ade team dinner!kat Zenmai Pasta,Sunway Pyramid..jln kaki je kot jap g....yum yum!tetiba rasa rindu plak kat ma husband…hahaha..rasa bersalah plak sbb pagi ni I da bgun lambat,then kelam kabut da..plus,xsmpat nk prepare breakfast pun L padahal he cares bout me very much..feeling guilty! Erm..xpela,mlm ni…I balik n masakkan die special!hehe..trgt psal smlm..i mmg seriously teringin nk men badminton,da lame sgt kot x exercise..xmelasak..then smlm jugak la naim belikan bola berbulu2 tu untuk dimainkan bersama..hahaha,ayat apokah ini wahai ili.. act,we have been in love with each other 4 almost 14 years.., then mmg spnjg kenal c dia..he always be so tolerant n considerate toward me, layan I yg mcm budak kecik ni like an older brother..hahaha..(o xde abg pun,hehehe,skg da kawen..i da ade 5 abg ipar! BANGGA woo) he knows much more than me, (even ape yg terlintas dlm hati I pon kot)sbb tu la I always admire him so much…hahaha.. lpas berpeluh2 mengutip bola dan mengalahkan beliau (I tau die saje nak kc I puas hati..sbb tu die men ala kadar..eleh..!)..i pun suggest kat die “rasa mcm nk g swimming plak pasni,nak x?layan lepak kt Jacuzzi..ok x ok x ok x..”tye caye bertalu2…then die jwb “I okey je..”,then kitorang bsiap p pool..yes yes..gile release la mlm ni…
Hm..xde org selain I n naim..*act ade Chinese couple duk beromen kat Jacuzzi..hahaha..tp kitorang duk men2 air..brenang2 ketepian n trut bero*** same..hahaha…kena buli n asyik kena splash je ngn naim..siot je..die mmg KAKI BULI..hehehe,but its ok..neva mind..i like!hahaha..
Da penat duk swimming kitorang balik umah..i smlm pun I masak special..sbb 2mlm yg lepas,naim yg masak..macaroni special gitu!sedap n mcm xckup even da gune prego yg besar..
Ma turn is..Tuna masak merah aka sardine,hahaha..(as per request from ma husband act tau)+egg pancake+sayur campur,3p0t nc abes kami kerjakan..hehehe..kenyang,n lps tu..terus layan zZZzzZZZZzzzz!

Harini plak..bgun tdo..lambat,sbbnye,da terjaga awal before tu lg,haisy….then da jadik fall asleep..haiyoo..ova slept!
Now..nak cont cite ape yg dlm kepala I..hehehe…

Love is in da air!


*He is handsome (jgn jeles sbb ni adelah dr pandangan dr caye saje..hehehe..korang?mestila korang nye hubby or BF yg ensem ogey), tall (than me), giving me a strong sense of safety…first bljr bwk kete dlu pun ngn die juge..hehehe.. I have been so happy having such a prefect husband like him!alhamdulillah..die bkn srg suami yg cerewet plus..very helphul!nk compare ngn i..die lg byk masak,n lagi pandai masak..hehehe..siap boleh berguru lagi tu..lalala..(act I tau,akan ade sorang yg akan jeles ngn statement I ni,babe,ckup2la menangisi our HAPINESS, okey..get ur life n live it la..!)
kalo nak cite sal minah tu,erm..i think,mmg xde ending kot..lgpun da malas nk layan spesies yg kuat berdengki mcm tu..lantak ko la ye..hahaha..)so cont sal ma story…hahaha..naim!he always buys me what I love, whenever it is ma birthday ,our anniversary , RAYA RAYA and so on, he can always give me a surprise..td time mandi smpt lg I teringat 1st time I start using compact powder..!yes?sume bcoz of himla..die yg belikan Shiseido compact powder before our graduation day,time tu kitorang form 5, (tu la kali pertamanye I belajr pakai bedak)hahahaha,tp gile surprise la sbb time graduation day tu mmg sume nk kebaboom pnye preparation kot..haha..yg I ingat,kebaya yg I pkai tu ma mom jahitkan..time tu I 55kg,gile chubby.. (kalo ade gmbr nt I akan upload later)..but da gud things is.. He is good at choosing da presents for me at da rigt time,I dpt novel afta graduation day tu..hehe..
*he just knows clearly what I like n what I dislike,(mmg msa tu tgah gile2 2bce novel!) hehe..
I appreciate him so much, he cares about me, he cares about ma everything. I feel so satisfied tat someone in da world loves me so much, when I am old, looking back these days I will still feel so happy n satisfied..

Mase lunch td melepak

L o v e
Mmmuaaah!


No comments:

Post a Comment