~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Thursday, February 10, 2011


gud morning people!!
exercise can be fun *motivate ma self..hahaha..
bila la nk weekend ni..xsabar betul nk berfoya-foya n melepak2 kat umah bsama suami trsyang..hehehe..
mulai harini aku start diet,tp bkn xmkn lansung ogey..cma reduce je sket..haisy..
diet diet o diet..ma target nk trun balik mcm b4 ni..44kg,n nk more fit..mcm lyn ckp,msti commit ngn 20x++ sit up b4 n afta tdo..fuyoo..
xpe..naim ade untuk assist i..hehehe..
hehehe॥ thanks syg!
facebook facebook..
lately da 100++ yg add,still xapprove ag,act,xkenal..n xde mutual fren pon..Canne?
i've deleted those people that i don't noe from Facebook!! Rase happy n lega..i rela friend list I ade 50++ je dri ade ribu2 tp xkenal..n sumenye stranger..berr..hehe.., plus they won't mess up ma facebook page anymore... i really need to set up some time to filter ma friend list now that da 'unknowns' are gone! Hehehe :)erm..ade jugak yg blm di remove (selected only)sbb xpela..at least,boleyla ko menjamu mata tgok aku nye life yg alhamdulillah,setakat ni berbunga2..smpai ko mngis2 kat sane kan.. *bkn tuk u guys,ni just tuk sum1 yg akan fhm ape yg I tulis. J
then..thanks to hanna sbb kc I link cite LBS
b4ni,I da tgok movie ni ngn akak ipar I,yaya..hehe,teringat masa breakdance scra xsgaja depan c cima n yaya..(2 2 ni akak ipar i)hahahaha,*terjatuh sbnrye..hahaha..dorang gelak smpai sesak nafas..then,balik umah duk cite kat naim n sume yg ade..n pakat gelak kat i..hahaha…ish ish iliey..sal cite dak setan..i n yaya..gile la,time sedey je kitorang duk gelak..apelah masalah kami sbnrye..hahaha..xpasti..time tu duk gelak n xdpt nk layan…hahaha..klakala..best kan dpt akak2 ipar yg sporting..hehehe..
LBS.. Not bad..it was ogey..Lisa Surihani was superb in tat movie…hai cantiknye die…plus da main plots in da movie are somehow da same as in da novel la..but of course,da novel is better.Well, I can't wait for the second part of da movie.WHICH, the baby will die, and Fazura came back i think..hehehe..*Emm like in the novel.* the novel that i read which i was in form 5! Ahaha,zmn jiwang jiwang!**Kasha is being a good ♥er to Ayu and he's willing to faced everything he has, just for Ayu. He swear Ayu is the only princess in his heart till the end of life.. i like Kasha said "Aku tak pernah berhenti cintakan Ayu" ;')**

~teringat husband i~LOLhere i stuck with the songs (ni cma aka anna rafali 2 yg suke nyanyi..hahaha..)~Bila Cinta~Bila cinta kiniTak lagi bermaknaYang ku rasa kiniHanyalah nestapaDitinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkanManisnya janjimuYang ku sambut ituDengan segenap hatikuBila engkau pergiTinggalkanku
Hilangnya cintamuMenusuk hatikuTernyata memilihCinta yang fana
Perginya dirimumerobek jantungkuHingga ku terjatuhDalam harapan
Hilangnya cintamuMenusuk hatikuHingga ku terjatuhDalam harapanDalam harapan



No comments:

Post a Comment