~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Thursday, November 25, 2010

ma lovely family!



i love them damn MUCH!

















































ma mom n daddy cool!
sporting habes n da jadik bestfren husband i from 2004!
cool huh?







ni ma sis wif ma lil bro,shomel kan??



FAMILY DINNER AT FLAMING STEAMBOAT!

cuti raya haji yg xberapa nak cuti..balik kg mlm raye..balik kl balik petang raye..aduhai..xpuas nk melepak..then,ayah aku create urgency plan..die ckp nk follow balik kl n bnak tgok umah baru kami..hehehe...M E L O N C A T- L O N C A T ler anak sulung nye ini..hehehe,sbb kalo nak ikotkan mak aku mmg tanak p nane,yela..adik pempuan aku xlama lg nak spm..kesian die..kang stress plak penat p mai p mai..erm..tp kalini,mmg kompom family aku konvoi skali balik umah...yeayyyyy!!!tp xbrape syok sbb aku keje...haisy..xpela,jnji balik keje ade mak,ayah aku n adik2 kat umah..hehehe...sonok sonok..act,since we (me+naim) had to be transferred to KL, we seldom go out for a family dinner...start kawen mmg jarang sgt aku balik kemaman..zmn student toksah ckp aa..tiap2 minggu aku duk menyemak kat umah..hahahaha..yelah,dulu student,now da keje..so,da de commitment yg lg nak kena jaga..chewaaahh.. So,for dinner time.. me n naim suggested to go to Flaming Steamboat, Setapak.....and finaly!!! We had a really really really..good time!Took some pics with ma sexy bb. Enjoy.......






pas mkn..balik umah n bersembang sampai mata masing2 jadi kecik..hahaha..*esoknye aku keje n mak n ayah da nak bertolak balik sbb sabtu ade kenduri... =.=
sedey xdpt balik...






kenduri umah naim pon kitorang xdpt join sbb?aku keje..sorry cik abg... :(






then now,mak ayah da balik..kitorang berpecah kat persimpangan sunway..mak ayah ke ampang,kami ke sunway..sob sob sob..sedey...T.T






No comments:

Post a Comment