~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Friday, March 18, 2011




okey...3 entries per day..wut da..hahaha..sbb harini..i am soooo..so happy..rite now...hell yah..i love..LOVEEE ma job! I've been working at MAXIS for a lil 8 months now. It's da first job I've had that I actually really enjoy which is exciting!dealing with cust is great!I love ma boss n ma co-workers n working there doesn't always feel like work...gila enjoy!

cool hoh..ma team is da best la..ade yg tanye..xnak try carik kje lain ke..as for now,act..there is no reason aku nk lompat2..sbb keje aku skg sgt best..gaji okey..keje start 10-630,mmg xjem sgt pon..then yg pntg..BOSS n team mate aku mmg sgt2 cool..dorang sgt2 baik hati..syg dorang..ade kak nass,shasha,hanna,lyn...ade ieja..kak ct..dorang la yg byk tunjuk ajar aku since 1st time aku kat sini...dorang bkn setakat team mate..da jadik besties aku da..sape je yg boley shopping,jenjalan..lepak..gossip girl n gegila ngn BOSS masing2...??seriously..aku sgt2 bersyukur dgn keadaan skrg..semoga kekal selamanya..n kalo boley..aku nk stay ngn MAXIS smpaila ade valid reason untuk aku carik keje lain.. :)

act..THANKS to sharath untuk info n offer kat SHELL tu eh..alolololo..mcm,touching kot..hehehe..thanks yah..da lama xmelepak ngn Dj ni..haila sharath..da bz smnjak ngn Shell ye..aku bangga tau ngn ko..1st job at Shell..walah!superb!nanti kite jmpa x sabar kitorang nk dgr story ko tau...o yeah!

erm..then gudnews yg Boss aku ade gtau smlm..rupenye2..ade RnR declaration masa before lunch tadi...hehehehe..dapat GSC free ticket n da best part..RM1k..act..RM1170 from top management..as token of appreciation..whoaaaaaahhh!!!!ikutkan hati aku mcm nk terjerit je..alhamdulillah...syukur...rezeki suami jugak..hehehe..timing baik punye..disaat memerlukan..

aku bersyukur padamu Ya Allah...sgt2 bersyukur..:)

still mcm xcaye..ranking num 2..hehe..juara si Kumaratheesan..congrats kumar..

n to semua kesayangan ku..kak nass,shasha,hanna..lyn,ieja..tahniah korang!!!!
n tak lupa..thanks to Sharina n Genie..(ma bosses)
love u!!!

mmuaaaaaaaaa!



No comments:

Post a Comment