~Ma Lil Me~

My photo
This is my little place of escape, filled with things I {much} love. I hope that it becomes a source of joy & inspiration for you too...

~Bloggies Archieve~

~welcome to ma gillblog~

Your comments make me happy dance!! Thank you for taking the time to leave me a message! I try very hard to visit the blogs of all of my readers, but sometimes I don't know everyone who is a reader!! If you would like me to stop by your blog, please leave me your info!! I would love to come over and say hi!


~Anyway enjoy reading about me and my little life~

Followers

Networkedblog

Tuesday, January 25, 2011

Happy Birthday to ma HUSBAND!



every year,as per request..secret recipe moist choc less sugar!our fevret act!
happy birthday to ma lovely SUPERMAN!

naim said "aku terima nikahnye NIK ILI KHAIRUNNISA NIK RAZALI dengan mas kahwin sebanyak RM226 tunai.."

alhamdulillah....

kita da sah sebagai suami&isteri..hikhik..suke suke..then,ni 1st time la kite celeb birthday u dlm suasana ada umah n tangga..hehehe..tats y xbyk pitcha yg i boley up kat fb even kat blog pun yg da mmg sesuai for public review..hehehe..da rest..cannot..18SG!LOL!


ehem ehem...Ma Dear Husband,

act..when I was a little girl, I played make believe.
I always pretended to cook n clean to be a Momma to ma baby doll...(ngn mak i pun layan i,bila i mintak mak jahitkan baju,even mandikan baby doll tu..then,ajar i how to ikat rambut baby doll tu ala2 pony tail n mcm2..mak sweet kan..nt,i janji,nanti da ade anak..i pun akan layan anak i mcm tu...tp i xsepandai mak kot..)
now..i nak cont..but in ma naive mind, I imagined a man, a husband. He was brave n strong n sgt handsome n yg paling penting he loved me.
but It was a dream masa tu..then,1998,i da besar,kite jumpa...u ckp u suka i,kite declare as couple,even tho no dating at all,hehehe..jumpa lari2..u still ingat kan..skodeng2 kat kantin time rehat..then,tiap2 hari kite main kejar2..hahahaha...bestnye..until standard 6 we still main kejar2..xmalu sungguh..ramai kwn2 kita tau..ade YANG SUKA,n ade jugak YANG DENGKI
(hey u!FCUK OFF),then ade yg sanggup jdik backstabber..even
MA EX BESTFREN,u pun still ingat camne kite settlekan minah tu kan..smpai trpksa jmpa face to face n warning die..haisy.biarlah die...haha..then i ingat,u sanggup ikut i balik umah i,naik bus ngn duit dalam pocket ade RM10 je?semata2 nak hantar i..smpai umah..tu zmn i duk hostel n u still xde lesen kete..msa form 4,sweet...masa tu kn ayah i marah sbb biar u balik srg2 n i xajak u ovanite umah kitorang je..hahaha..sorry u,mase tu i tak retila..then byk kali u da sampai kat umah i,tetiba i kat umah couzyla,bla..bla..out of stationla....then u terpaksa blik balik umah..then kdg2..smpai trpksa stay kat hotel..naseb bek time tu jojo pon ade temankan..kan?bile i ingat balik..i fikir srg2,kalo i yg jadik laki..i maybe xsnggup buat ape yg u buat untuk i tu,thanks syg!T.T,i touching jap bile ingat sume tu..byk lg bnda2 lain..yg i rasa x semua laki sanggup sacrifice smpai ke tahap tu..u je..1 in a million kan..i bangga dpt u..then kite makin besar..u baik ngn family i,i baik ngn family u..n u jaga i sampai skrg..thanks sayang..i love u so much..i rasa bertuah sbb dpt u,dpt jadik a part of ur family,i bertuah sbb bkn semua org dpt mertua n in law yg sgt2 baik..cool..mcm i ade skrg..we r very happy family,plus..n bonus sbb kite mmg baik n kenal dr skolah..n dr skolah kite mmg baik dgn family msing2 kan...
but some might call this a silly fairy tale or da immature longings of a girl who loved romance..mak i pun xcaye bila i story pasal u kat die masa i standard 5..bla bla..boy ni name naim..bla bla..sbb die ingat i berangan..hahaha..*bila i da kawen dgn u barula i tau yg mak pikir mcm tu..hahaha..die ingat i berangan rupenye..hahaha..
But I call, *its ma life*...pahit manis kite bersama..n semuanye..i terima sbgai dugaan..bukan senang kita nak stay together until now..n i mmg totally agreed tat,CINTA SEJATI mmg byk dugaan..kan..then sume tu kita da lalui..alhamdulillah.
U SAYANGKAN I,N I SAYANGKAN U..insyaAllah semoga kekal sampai SYURGA..
p/s:DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI ya guys..
coz u are da man of ma dreams.
u r da first to hold me when I am afraid.
u r ma encourager when I doubt myself.
u yg akan jadikan ade baby yg panggil i Mummy...WILL (soon)
coz..I am not a little girl anymore..
I am a woman and u r a man.
But I can’t help but think of da things I didn’t dream about….
I didn’t dream tat I would hear ma husband praying over me as I dozed off to sleep.
I didn’t dream tat ma man would be a *** fairy, delivering sweet tea in ma moments of need.
Tomorrow...or now..(masa i BBM u mintak bace ni) u turn to 24 years old n more than anything, I want u to know tat I LOVE U more than I eva dreamed!
u are a man among men..u stand out as u lead our family..u are ma heart, ma life, ma best friend, ma soul mate.
n U R MINE.

Happy Birthday, husband..love u so much...
I am so proud of u...
Thank u for making ma dreams come true!


* special for u..!suke x?hehehe...*

1.BlackBerry ~Black edition


2.Play Station 3




3.PS 3 DVDs+online game..!
*burr...yg ni ma husband da buat mcm liga bila gang2 die dtg lepak umah..


*yg ni fevret game i jugak..!
sume ni i da kasi in advance,motif?sbb i sndri tatahan n tak sabar nk surprise kat u..muahaha..boley?hahaha..


p/s:masa i type ni,u tgh layan online ps3 game,suke ah tu!kan..da boley main online game..n a big thanks to yaya n mimo coz temankan i belikan BB for naim..love u all much!
~xoxo~

3 comments:

  1. This is sweetest ever dear!very thoughtfull...
    biler lah i nak mcm nih jugak!
    mmg sgt2 fairytails...
    jodoh depan mata!
    i pray for both of your happiness..moga ur marriege till death do u all aprt. may allah granted both of u beautifull kids pray from both of u happiness as well...
    may allah murahkan rezeki u all and umur pjg so that bley tgk cicit kawen...
    oh yeah!!!...

    ReplyDelete
  2. amen..hanna...!thanks!mmmuaahhh!
    i just speak from ma own experience..yg baik jadikan pengalaman,yg buruk u jadikkan sempadan tembok besar cina ye hanna..

    nikili nikilong..ambik gambar gune nikon..nikili nikilong..hahaha..

    ReplyDelete
  3. tembok cina x cukup besar lah!!!!bukit yg memisahkakn china n nepal lah!lagi besar!!!

    ReplyDelete